sobota, 15 marca 2014

Kilka myśli i spostrzeżeń na temat nisz ale nie tylko.

Tym razem napiszę coś więcej o niszach. Swoją niszę jaką jest wiedza i nauka sprawdziłem w google adwords i się okazało że jest dużo czytelników i mała konkurencja. Właściwie niszą może być wszystko co interesuje ludzi jeśli jest dużo osób którzy promują jakąś dziedzinę to zawsze można pomyśleć aby zająć się tym samym co oni tylko przy pomocy innych słów kluczowych.
Na razie jeszcze nie kupowałem reklam bo najpierw chcę spróbować darmowej promocji i pozyskiwania czytelników oraz osób które będą zainteresowane tym co przekazuję.
Wczoraj odwiedziłem dużą ilość społeczności w google takich których tematy mnie interesują
najwięcej na temat czytania książek,ale nie tylko bo też na temat MLM,programów partnerskich,
zarabiania w internecie oraz różnych kursów,szkoleń, twórczości pisarskiej, rybek akwariowych
i kilku innych. To wszystko są potencjalne nisze gdzie będę szukał czytelników. Na niektórych zauważyłem że ludzie wrzucają prawie same reklamy z linkami ale jest tam mało osób na innych jest to zakazane. Właściwie każdy może sobie stworzyć swoje społeczność. Niektóre są zdublowane
ludzie dają takie same nazwy swoich społeczności jak inni. Kiedy to zobaczyłem pomyślałem że tego trzeba unikać i być kreatywnym,pisałem o tym w moim poprzednim artykule. Nasz język ojczysty jest bogaty w słownictwo warto zwiększać jego zakres i poprawiać komunikację oczywiście samo słownictwo to jeszcze nie wszystko co jest potrzebne do sprawnej komunikacji
gdyż ważną rolę odgrywa również mowa ciała i kilka innych czynników oraz to jak mówimy
jednak słowa są bardzo ważną częścią składową przekazywania informacji szczególnie gdy porozumiewamy się na odległość za pomocą telefonu komórkowego czy przez internet.
Ludzie mają najróżniejsze hobby,zainteresowania i upodobania. Zbierają i wymieniają się najprzeróżniejszymi rzeczami materialnymi i nie tylko. Jedni kolekcjonują książki tak jak ja inni
informacje zdobyte na przykład w internecie jeszcze inni zdobywają różne umiejętności co też może być pasją i niszą jeszcze,jeszcze inni zdobywają i wiedzę i umiejętności stając się
praktykami. Są i tacy którzy interesują się sztuką i zbierają różne dzieła to nawet nie muszą być twory jakieś bardzo drogie. Ludzie bardzo  często obiektów swoich zainteresowań na różnych aukcjach internetowych na przykład allegro. Ale nie polecam prowadzenia tam handlu i zarabiania tam
bo fiskus bardzo się tym interesuje a jak ktoś nie ma firmy zarabia regularnie na handlu a nie odprowadza podatku wat to spotkanie z urzędem podatkowym może mieć niemiłe konsekwencje.
Właściwie to można pisać i mówić o wszystkim co nie wyrządza szkody innym ludziom. Nawet o spaniu widziałem kiedyś film na youtube pod tytułem czego nie wiecie o spaniu. Przecież robią to wszyscy a tak naprawdę niewielu się tym zajmuje na poważnie. A przecież jest to ważna dziedzina naszego życia przesypiamy jedną trzecią naszego życia. a niektórzy mają z tym problemy. Jeszcze inni interesują się snami ich znaczeniem lub świadomym śnieniem. Był nawet taki czas że myślałem o tym żeby na jednym z moich blogów zacząć opisywać moje sny ale w końcu doszedłem do wniosku że jednak dla mnie to zbyt osobista sprawa. Co innego świadome śnienie niektórzy za jego pomocą szukają inspiracji lub nawet rozwiązują różne problemy  . Można opisywać jak kształtujemy nasze sny oraz jak za ich pomocą zaspokajamy nasze potrzeby. I jeszcze jedno, przekonałem się że warto szukać ludzi o podobnych zainteresowaniach w grupie zawsze raźniej jesteśmy istotami stadnymi i potrzebujemy innych.  Dlatego między innymi piszę te artykuły i staram się przekazywać innym ale też nawiązywać w ten sposób jakieś kontakty no i żeby otrzymywać informacje zwrotne na temat tego co piszę.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz