sobota, 3 maja 2014

Jak wygenerować ruch na stronie lub blogu Tylko Darmowy Metody



Jak cenny jest duży ruch na stronie czy blogu chyba nie trzeba nikomu tego wyjaśniać bo łatwo taki ruch przemienić na pieniądze i listę mailingową która może być źródłem dochodu pasywnego.
Reklamowanie naszego bloga za darmo oczywiście będzie wymagać podjęcia wielu kroków
które to kroki doprowadzą nas do czystego zysku związanego ze wspomnianym ruchem. Niektórzy
twierdzą że nie ma nic za darmo aby zarobić pieniądze trzeba coś zainwestować i jest to po części prawda. Ale można również zyskać darmowy ruch jednak wymaga to więcej czasu i pracy oraz wysiłku. Co więc trzeba zrobić aby zyskać darmowy ruch? Wiem że to co teraz napiszę nie będzie żadnym odkryciem ale może dla przypomnienia wspomnę że można dodać stronę lub bloga dp katalogów stron. To nie mam już takiego potencjału jak kiedyś ale wciąż można tą metodą zwiększyć nieco ruch. Sam próbowałem rzeczywiści dało to efekty. Innym sposobem jest umieszczanie linku do naszego bloga w komentarzach na innych stronach czy blogach lub podczas komentowania postów na forach internetowych. Innym sposobem na zwiększenie ruchu na blogu jak również poprawienie pozycji w wyszukiwarkach jest umieszczanie naszych artykułów na stronach z artykułami do przedruku. przyznam się szczerze że byłem zaskoczony gdy nie dawno dostałem maila ze Artelis
z podziękowaniem za owocną współpracę chociaż zamieściłem tam niewiele artykułów i to również odrobinę zwiększyło ruch na moim blogu. Jak to mówią ziarnko do ziarnka i zbierze się miarka czyli się zastosujesz kilka metod to efekty mogą być naprawdę zadowalające. Ja jestem nawet nie promowałem za bardzo mojego bloga ponieważ uznałem że mam za mało wartościowej treści aby to robić na próbę tylko umieściłem link do mojego bloga w dwóch katalogach i to od razu dało efekt aha i jeszcze podałem link do mojego bloga w komentarzach do trzech blogów i okazało się nagle że mój blog odwiedziło 50 osób w ciągu jednego dnia myślę że to dużo jak tak mały wkład pracy jaki włożyłem. Można również spróbować wymieniać się z kimś linkami ale myślę że to dopiero jak będzie
jakiś ruch na blogu bo nikt raczej nie zechce się wymienić z blogiem który nie ma ruch bo po co?
Tego jeszcze nie próbowałem ale jak będę miał trochę większy ruch to na pewno spróbuję żeby jeszcze poprawić statystyki zwiększyć ruch i pozycję w google. Jednak z tego co się dowiedziałem linków nie może być zbyt dużo bo google tego nie lubi. dobrym pomysłem jest też zarejestrowanie się w Podstawach biznesu. ja całą swoją wiedzę biorę z tam tąd i  do tego jeszcze jest możliwość zarobienia
pieniędzy.
Zobacz że ty też możesz

.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz